22 اکتبر, 2024

بنیاد دانشنامۀ هزاره سازمانی غیرانتفاعی است که برای معرفی تاریخ، فرهنگ و سیاست در جامعۀ هزاره با روایتی بی‌طرفانه تلاش می‌کند و امیدوار است در این خصوص از پشتیبانی و حمایت فرهنگیان و عموم جامعه برخوردار باشد.
این سند، سیاست حفظ حریم خصوصی اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره را تعریف می‌کند. هدف آن حفاظت از اطلاعات شخصی کاربرانی است که اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره را نصب یا استفاده می‌کنند. لطفاً قبل از استفاده از این اپلیکیشن، سیاست حفظ حریم خصوصی را مطالعه کنید.
اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره برای استفادۀ شما، اطلاعات نام کاربری و رمز عبور را نیاز دارد. ما از این اطلاعات برای بهبود تجربۀ کاربری شما در اپلیکیشن استفاده می‌کنیم.
در ابتدا برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام می‌کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد می‌کنید که شامل نام، نام خانوادگی، محل سکونت فعلی (کشور و شهر)، شمارۀ تماس و ایمیل (اختیاری) است.
نکته: «اطلاعات شخصی» اطلاعاتی را که به ما ارائه می‌دهید و می‌تواند برای شناسایی شخصی شما استفاده شود.
بعد از ثبت ‌نام صفحۀ کاربری شما ایجاد خواهد شد و برای مراجعات بعدی شما صفحۀ کاربری خود را خواهید داشت.
اطلاعات شما تنها برای بهبود تجربۀ کاربری شما در اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره استفاده می‌شود و این اطلاعات را با شخص ثالث یا سازمان دیگری به اشتراک نمی‌گذاریم.
نکته: «شخص ثالث» افراد، نهادها، وب سایت‌ها که با بنیاد دانشنامۀ هزاره کنترل، مدیریت یا اداره نمی‌شوند.
هرگز حساب کاربری خود را نفروشید یا با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارید.
ما تلاش می‌کنیم تا اطلاعات شما را با استفاده از روش‌های امنیتی مناسب محافظت کنیم، ازجمله رمزنگاری، محافظت از رمز عبور و محدود کردن دسترسی به اطلاعات شما را در اختیار داریم تا از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما جلوگیری کنیم.

اطلاعاتی که در نتیجۀ استفادۀ شما از اپلیکیشن ذخیره می‌شود:

تراکنش‌های مالی: در زمان خرید شمارۀ تراکنش و پیگیری بانکی در اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره ثبت می‌شود. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌های مالی از طریق سامانه‌های بانکی صورت می‌گیرد، دانشنامۀ هزاره در فرآیند خرید از طریق کارت‌های بانکی هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی شما ندارد؛

فایل‌های پشتیبان‌گیری‌شده به روش آنلاین: فایل‌هایی را که کاربر با روش آنلاین پشتیبان‌گیری کرده است به شکل رمز نگاری‌شده در فضای ابری ذخیره می‌شود تا در صورت نیاز، کاربر بتواند با روش بازیابی از حافظۀ ابری از آن استفاده کند؛

اطلاعات مربوط به دستگاه مورد استفاده: دانشنامۀ هزاره اطلاعات مربوط به دستگاهی که شما از طریق آن از دانشنامۀ هزاره استفاده می‌کنید ازجمله نوع دستگاه، سیستم عامل، مدل، برند، نسخۀ اندروید و شناسه اندروید را ذخیره می‌کند؛

اطلاعات مربوط به خطاهای رخ داده در برنامه: ذخیره و جمع‌آوری خطاها در برنامه با استفاده از توابع کتابخانه Acra انجام می‌شود.
نحوۀ استفاده از اطلاعات: استفادۀ کاربر از دانشنامۀ هزاره به منزلۀ قبول و اعطای اختیار به دانشنامۀ هزاره است تا از اطلاعات جهت به کارگیری و استفاده برای موارد زیر است:
ارائه و بهبود کیفیت خدمات؛
ارائه سرویس با توجه به نیاز کاربر؛
پیگیری سریع‌تر و کمتر شدن مشکلات و پشتیبانی بهتر.
در صورت داشتن هرگونه سئوال، پیشنهاد یا انتقاد دربارۀ سیاست حفظ حریم خصوصی اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره لطفاً با ما تماس بگیرید.
با استفاده از اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره، شما موافقت خود را با سیاست حفظ حریم خصوصی این اپلیکیشن اعلام می‌کنید. در صورتی که موافقتی با این سیاست حفظ حریم خصوصی ندارید، لطفاً استفاده از اپلیکیشن دانشنامۀ هزاره خودداری کنید.